Agnieszka Adamczuk
Dyrektor, Właściciel, Psycholog, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Logopedii w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie oraz Neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS). Studia podyplomowe: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju, Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zarządzanie i Psychologia Menedżerska.
Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnostyce oraz terapii (zarówno indywidualnej, jak i grupowej) psychologicznej, logopedycznej oraz SI w przedszkolach terapeutycznych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz na oddziałach: rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej, foniatrycznej, ZOLu.
Ukończyła liczne kursy oraz szkolenia z zakresu: pomocy uczniom z SPE, interakcji dorosły – dziecko, relaksacji, asertywności, VB-MAPP, PECS, Trening Umiejętności Społecznych, Arteterapia. Autorka artykułu w: „Neurologopedyczne studia przypadków” (tom V).


Adam Adamczuk
Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej, Terapeuta i diagnosta procesów integracji sensorycznej, Terapeuta Pedagogiczny, Terapeuta Ręki, Trener grafomotoryki
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zarówno w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej, jak i terapii integracji sensorycznej. Pracował zarówno z dziećmi neurotypowymi, jak i z różnorakimi trudnościami rozwojowymi.
Cechuje go umiejętność pozytywnego nawiązywania kontaktu z dzieckiem, jak i jego rodzicem przy uzyskiwaniu poprawiających funkcjonowanie całej rodziny efektach pracy .
Stale podnosi swoje kwalifikacje na kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych.
Maciej Myszka
Psycholog, Edukator Pozytywnej Dyscypliny, Trener TUS, Nauczyciel
Absolwent psychologii na SWPS, a także lingwistyki stosowanej z językami angielskim i rosyjskim na UW. Ukończył szkolenie z metody kids’ skills – Dam Radę, a także szkolenia z terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach i racjonalnej terapii zachowania. Jest certyfikowanym trenerem TUS, a także certyfikowanym edukatorem Pozytywnej Dyscypliny. W szkole językowej Early Stage jest lektorem j. angielskiego dla dzieci i trenerem wewnętrznym szkolącym nauczycieli, metodyków i dyrektorów w zakresie budowania relacji z dziećmi. Posiada także doświadczenie jako psycholog w przedszkolach socjoterapeutycznych i jako trener TUS.
