Kadra

Agnieszka Adamczuk

Dyrektor, Właściciel, Psycholog, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta integracji sensorycznej

Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Logopedii w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie oraz Neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS). Studia podyplomowe: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju, Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zarządzanie i Psychologia Menedżerska.

Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnostyce oraz terapii (zarówno indywidualnej, jak i grupowej) psychologicznej, logopedycznej oraz SI w przedszkolach terapeutycznych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz na oddziałach: rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej, foniatrycznej, ZOLu.

Ukończyła liczne kursy oraz szkolenia z zakresu: pomocy uczniom z SPE, interakcji dorosły – dziecko, relaksacji, asertywności, VB-MAPP, PECS, Trening Umiejętności Społecznych, Arteterapia. Autorka artykułu w: „Neurologopedyczne studia przypadków” (tom V).


Olga Witowska

Psycholożka, Trenerka Umiejętności Społecznych

Psycholożka, Trenerka Umiejętności Społecznych z doświadczeniem w pracy z dziećmi ze spektrum autyzm i ADHD.

Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Fundacji Savant w Warszawie, wspierając dzieci i młodzież w rozwijaniu umiejętności społecznych, a także podczas pracy na obozach artystycznych i sportowych.

Absolwentka fotografii w Szkole Filmowej w Łodzi.

Prowadzi autorski podcast ADHDziewczyny, w którym w przystępny sposób przybliża tematy związane z neuroróżnorodnością, rozwojem emocjonalnym oraz codziennymi wyzwaniami dzieci i dorosłych z ADHD oraz ze spektrum autyzmu.

W swojej pracy stawia na empatię, indywidualne podejście i budowanie relacji opartych na zaufaniu.


Maciej Myszka 

Psycholog, Edukator Pozytywnej Dyscypliny, Trener TUS, Nauczyciel

Absolwent psychologii na SWPS, a także lingwistyki stosowanej z językami angielskim i rosyjskim na UW. Ukończył szkolenie z metody kids’ skills – Dam Radę, a także szkolenia z terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach i racjonalnej terapii zachowania. Jest certyfikowanym trenerem TUS, a także certyfikowanym edukatorem Pozytywnej Dyscypliny. W szkole językowej Early Stage jest lektorem j. angielskiego dla dzieci i trenerem wewnętrznym szkolącym nauczycieli, metodyków i dyrektorów w zakresie budowania relacji z dziećmi. Posiada także doświadczenie jako psycholog w przedszkolach socjoterapeutycznych i jako trener TUS. 


Aleksandra Kubuj

Asystentka nauczyciela

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako pomoc nauczyciela w przedszkolach publicznych oraz jako niania. Posiada doświadczenie w organizacji zajęć edukacyjnych, zabaw, współpracy z nauczycielami, terapeutami oraz rodzicami. Empatyczna, cierpliwa, zaangażowana w opiekę i kontakt z dziećmi. Praca w przedszkolu daje jej ogromną satysfakcję, a każdy dzień spędzony z dziećmi traktuje jako szansę na budowanie pozytywnych relacji, wspieranie ich emocjonalnego i społecznego rozwoju oraz pomoc w codziennych aktywnościach. Stanowi wsparcie zespołu pedagogicznego tworząc ciepłą i bezpieczną atmosferę w przedszkolu. W najbliższym czasie planuje podwyższać swoje kwalifikacje podejmując studia na kierunku edukacja przedszkolna, wiążąc swoją przyszłość z pracą z dziećmi.


Adam Adamczuk

Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej, Terapeuta i diagnosta procesów integracji sensorycznej, Terapeuta Pedagogiczny, Terapeuta Ręki, Trener grafomotoryki

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zarówno w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej, jak i terapii integracji sensorycznej. Pracował zarówno z dziećmi neurotypowymi, jak i z różnorakimi trudnościami rozwojowymi.

Cechuje go umiejętność pozytywnego nawiązywania kontaktu z dzieckiem, jak i jego rodzicem przy uzyskiwaniu poprawiających funkcjonowanie całej rodziny efektach pracy .

Stale podnosi swoje kwalifikacje na kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych. 


Mateusz Wawro

Psycholog, diagnosta

Absolwent psychologii klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe „Przygotowanie pedagogiczne” w Uczelni Nauk Społecznych w Warszawie oraz liczne kursy z metod diagnostycznych (LEITER-3, CONNERS-3, ASRS, PEP-3-PL, VB-MAPP, ADOS-2, STANFORD-BINET 5, VISC-V, ADI-R, MOXO, Bateria metod diagnozy dyskalkulii, Specjalistyczna bateria diagnozy zdolności poznawczych i umiejętności szkolnych SB6/18.

Odbył liczne praktyki, m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Bielańskim Środowiskowym Domu Samopomocy w Warszawie, Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Przychodni Rejonowo- Specjalistycznej Warszawa Ochota oraz Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Tworkach. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy w terapeutycznych punktach przedszkolnych oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych, jako terapeuta prowadzący grupę przedszkolną, psycholog prowadzący terapie indywidualne, konsultacje psychologiczne oraz jako członek zespołu diagnostycznego.

W Przedszkolu i Ośrodku Terapii Lasek zajmuje się pracą z dziećmi w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym oraz nastoletnim z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, aktywności i uwagi, zachowania, lękowymi, adaptacyjnymi. W swojej pracy kładzie nacisk na bezpieczną i komfortową atmosferę pełną akceptacji oraz zrozumienia, stale podnosząc swoje kwalifikacje zawodowe.

sygnet2

napisz